logo copy

pokroviteljstvo3

Objava 12.10.2022.

Održali smo drugu radionicu našeg projekta Superučitelj u školi za sve II. Dunja Vargović, mag. rehab. educ., govorila je o prilagodbi metoda rada, nastavnog sadržaja i razrednog okruženja za učenike s teškoćama. U grupnom radu, učitelji su imali priliku na konkretnim slučajevima učenika s teškoćama promišljati o načinima prilagodbe. Razmjena iskustva na radionicama je ono što nas sve zajedno motivira da budemo još bolji u radu! Jedva čekamo iduću srijedu i novu radionicu! 🤗

2

Objava 5.10.2022.

I krenuli smo s novim radionicama projekta Superučitelj u školi za sve II. Na našoj prvoj radionici, Jelena Dolenec magistra edukacijske rehabilitacije uvela nas je u problematiku učenika s teškoćama u razvoju. Saznali smo nešto o postojećim Pravilnicima te dobili uvid o karakteristikama pojedinih teškoća. Na kraju radionice u manjim grupama i po zadanim primjerima, prepoznavali smo neke teškoće te pokušali pronaći rješenja kako se nositi s izazovima u svakodnevnoj nastavi. I naravno, svim našim predivnim učiteljima želim sretan njihov dan! 🙂

1

Objava: 1.6.2022.

Zahvaljujući potpori Koprivničko-križevačke županije i Grada Koprivnice od jeseni krećemo s novim ciklusom radionica Superučitelj u školi za sve! Iznimno se veselimo novim druženjima s učiteljima razredne nastave te jačanju kapaciteta naših odgojno-obrazovnih djelatnika s ciljem što lakšeg i efikasnijeg provođenja nastave za učenike s teškoćama u razvoju.

Superučitelj u školi za sve II

Objava: 3.11.2021.

Danas je održana peta i posljednja radionica u sklopu projekta „Superučitelj u školi za sve“. Paula, voditeljica ove radionice na početku se predstavila te najavila temu ,, Upravljanje stresom“. Sudjelovalo je 14 učiteljica iz gradskih i lokalnih škola iz Koprivničko-križevačke županije. Paula je na zanimljiv način približila sudionicima što je to stres te koji su najčešći stresori. Kroz rad u manjim grupama, sudionici su pokušali osvijestiti što ih točno motivira da se ponašaju na određeni način. Pokušali su povezati vlastite misli i emocije sa ponašanjem te osvijestiti koja su od tih ponašanja i misli pod njihovom kontrolom, a koja izvan njihove kontrole. Upoznati su sa dva najčešća načina nošenja sa stresom te su kroz rad na konkretnim primjerima pokušali primijeniti ABC model kognitivnog restrukturiranja. Na kraju ih je voditeljica provela kroz nekoliko vježbi progresivne mišićne relaksacije. Svi sudionici izrazili su zadovoljstvo prisustvovanjem na ciklusu radionica te su izrazili želju za novim susretima i edukacijama. Tijekom ciklusa radionica, naučili su neke osnove o učenicima s teškoćama u redovnom sustavu, o prilagodbi nastavnih sredstava i sadržaja, o suradnji s roditeljima i pomoćnicima u nastavi, primjeni digitalnih alata u nastavi te načinima nošenja sa stresom. Ostali su obogaćeni za jedno nadasve korisno i pozitivno životno iskustvo.

6

Objava: 28.10.2021.

Jučer na četvrtoj radionici, uz Lukino vodstvo, bavili smo se temom korištenja digitalnih alata u radu s učenicima s teškoćama u razvoju. Na samome početku radionice, voditelj je sudionice malo bolje upoznao s digitalnim alatom „Mentimeter“ putem kojeg su sudionice odgovarale na pitanja „kako bi jednom riječju opisale korištenje digitalnih alata?“ te „kako bi jednom riječju opisale nastavu na daljinu?“. Zatim je slijedilo kratko predavanje o ulozi digitalnih alata u nastavi, posebice u nastavi na daljinu te o prednostima i nedostacima njihova korištenja. U prvom grupnom radu, sudionice su podijeljene u 4 grupe. Svaka grupa dobila je video s uputama za korištenje određenog digitalnog alata, nakon čega su se i same iskušale u izradi raznih edukativnih materijala. Nakon što je voditelj sudionice upoznao s mnoštvom drugih izvora na kojima mogu pronaći digitalne alate, ali i naučiti kako ih koristiti slijedio je drugi grupni rad. Sudionice su putem „Tinyurl“ alata odgovarale na pitanja o njihovom iskustvu u korištenju digitalnih alata, ali i iskustvu rada na daljinu s učenicima s teškoćama u razvoju. Zapisane odgovore objedinili smo putem aplikacije „Padlet“, nakon čega smo i zajedno prokomentirali isto.
Radionica je zaključena spoznajom kako ne postoji najbolji digitalni alat, već je to onaj koji najbolje odgovara našim učenicima i nama.
Na samome kraju, sudionice su sudjelovale u kvizu o temama u sklopu projekta, a pobjednica je dobila posebno priznanje za osvojeno prvo mjesto.
 
radionica 44

Objava: 20.10.2021.

I treći prekrasan susret je iza nas. Danas smo razgovarali na temu suradnje s roditeljima i o pomoćnicima u nastavi. Na početku radionice podijeljeni u grupe, raspravljali smo o iskustvenim pozitivnim i negativnim primjerima suradnje s roditeljima. Naša Anja nas je kroz teoretski dio upoznala što znači dobra suradnja te kako ostvariti pozitivan odnos između učitelja i roditelja. Također, naučili smo kako učenik uvijek mora biti u središtu planiranja te da je uvijek važno poštivati njegova prava i potrebe. Nakon toga, razgovarali smo o pomoćnicima u nastavi, njihovim ulogama u razredu te izazovima i mogućim rješenjima u svakodnevnim razrednim situacijama. Za kraj, svaka grupa je dobila svoj slučaj/moguću situaciju s pomoćnikom u nastavi gdje smo imali priliku identificirati probleme i dati moguća rješenja. Kroz zajedničku interakciju i razmjenu iskustva možemo zaključiti kako je važno graditi pozitivne odnose u razrednom okruženju, jer pozitivni i partnerski odnosi omogućavaju i kontinuirani napredak svih naših učenika.

2          1

Objava: 14.10.2021.

Jučer smo održali drugu radionicu u projektu Superučitelj u školi za sve. Radionicu s temom Prilagodba nastavnih sadržaja, materijala i metoda rada vodila je Dunja Vargović. Bilo je veoma zanimljivo i korisno, pogotovo kada su sudionici imali priliku primijeniti naučeno u grupnom radu i sami prilagoditi potrebno ovisno o teškoćama učenika čiji su opis dobili. Vrijeme je proletilo i produžili smo radionicu radi velikog interesa sudionika. Hvala svima na sudjelovanju i odličnim primjerima koje su podijelili s nama. 😊

5

 

Objava: 6.10.2021.

U srijedu 6.10.2021. održana je prva radionica u sklopu projekta „Superučitelj u školi za sve“. Za početak predstavili su se voditelji Jelena Dolenec, Luka Femec, Anja Holeček, Paula Kuharić i Dunja Vargović. Upoznali su sudionike s načinima rada te sadržajem radionica koje će se održavati iduće četiri srijede.
Tema prve radionice bila je „Učenik s teškoćama u redovnom obrazovnom sustavu“. Sudjelovalo je 18 učiteljica iz gradskih i lokalnih škola iz Koprivničko-križevačke županije. Jelena je kroz zanimljiv pristup učiteljima približila kako funkcionira učenik s teškoćama u redovnom sustavu. Sudionici su se također međusobno upoznali.
Na kraju, učitelji su bili podijeljeni u grupe u kojima su suradnički rješavali zadatke vezane za temu. Također, mogli su podijeliti svoja iskustva u radu s učenicima s teškoćama u razvoju. Zajednički smo zaključili da svi sudionici dijele slična iskustva te da imaju mnoga pitanja za koja se nadamo da ćemo odgovoriti kroz iduće susrete.
 
1 2

Objava: 23.9.2021.

Dragi učitelji razredne nastave s područja Grada Koprivnice i Koprivničko-križevačke županije, ovim putem vas želimo pozvati na radionice na temu učenika s teškoćama u razvoju. Detalji radionica nalaze se u prijavnom obrascu. Veselimo se zajedničkom druženju 🤗

https://forms.gle/X7RBBzJZeQ7dD57AA

Logo Superučitelj

Objava 19.04.2019.

Sretan Uskrs 2019.!

Objava 21.01.2019.Kaufland logo

Djela, ne riječi, zajednicu usreći!

Udruga "LOKI" imala je čast sudjelovati u projektu Kauflanda Hrvatska "Djela, ne riječi, zajednicu usreći!". Zahvaljujući kupcima Kauflanda osvojili smo vrijednu donaciju koja će nam svakako omogućiti daljnji rad i organizaciju. Ovim putem se želimo od srca zahvaliti našim glasačima, zaposlenicima koji su nas kandidirali te cijelom Kauflandu Hrvatska - Poslovnici Koprivnici na donaciji i prekrasnom poklonu koje smo dobili, a koji su nam uvelike uljepšali početak Nove 2019. VELIKO HVALA SVIMA!

Objava: 25.12.2018.

Želimo vam svima sretne i blagoslovljene blagdane te što uspješniju Novu 2019.!

 Loki 2019

 

Objava: 06.12.2018.

Božićni projekt Kauflanda

Ovim putem Vas želimo obavjestiti da je Udruga "LOKI" na prijedlog zaposlenika Kauflanda Hrvatska - poslovnica Koprivnica ušla u projekt "Djela, ne riječi, zajednicu usreći". Pobjednik projekta osvojiti će vrijednu donaciju te Vas stoga molimo kada kupujete u Kauflandu Koprivnica u periodu do 24.12. na glasačkom listiću zaokružite broj 3 te nas podržite :) Ovim putem zahvaljujemo Kauflandu i svim njegovim zaposlenicima te se nadamo lijepom božićnom poklonu :) Nek je Sretan Božić svakome!

Objava: 28.02.2018.HEPdd RGB

Moja kućica, moja slobodica II

Projekt za poticanje stanovanja uz podršku (organiziranog stanovanja) osoba s invaliditetom osmišljen je na principima rada s mladima i već odraslim osobama s invaliditetom od 15 do 45 godina kronološke dobi i njihovim roditeljima. Način rada temelji se na radionicama osmišljenim za roditelje mladih/odraslih osoba s invaliditetom s ciljem razumijevanja samostalnosti vlastite djece, bez obzira na vrstu i stupanj invaliditeta. Isto tako, projekt je važan radi osnaživanja samih roditelja i pružanja potpore u uvažavanju djetetove individualnosti, želja i potencijala. Ciklus od pet edukativnih radionica temeljit će se na povećanju roditeljske svjesnosti i razumijevanju autonomije vlastitog djeteta te postepenom prihvaćanju njihove „odraslosti“.

U provedbi projekta odrađeno je i sudjelovali su:

  • provedeno pet tematskih ciklusa i radionica edukacije i jačanja kapaciteta roditelja i mladih osoba s invaliditetom,
  • sudjelovalo šestero roditelja i šestero mladih s invaliditetom,
  • sudjelovalo dvoje volontera koji su svojim radom i zalaganjem doprinijeli uspješnoj provedbi aktivnosti.

Ovim putem zahvaljujemo se Hrvatskoj elektroprivredi d.d. što je podržala ovaj projekt s ciljem edukacije i jačanja kapaciteta roditelja i mladih osoba s teškoćama u razvoju za ravnopravan život u zajednici. Također, zahvaljujemo se na suradnji COOR-u Podravsko sunce Koprivnica što je omogućila da roditelji njihovih učenika i sami učenici sudjeluju u provedbi radionica, nauče nešto novo te razumiju važnost samostalnog života uz podršku. Na kraju želimo zahvaliti volonterima, učiteljima, stručnim suradnicima, prijateljima, medijima te lokalnoj zajednici što su podržali i surađivali na svim aktivnostima tijekom provođenja projekta.